Kundesenter


RETUR OG REKLAMASJON

Retur er kun mulig for varer kjøpt i vår nettbutikk mizuno.no. Varer som er kjøpt fra forhandler er ikke kvalifisert for retur hos MIZUNO. Disse må returneres hos forhandler varen er kjøpt.

Med mindre det er feil ved produktet, må du selv dekke fraktkostnad ved retur/bytte. Returporto betales av oss ved reklamasjon, men du må kontakte oss før varene sendes inn.

Vi ønsker at våre kunder er fornøyde med våre produkter. Gå til Salgsbetingelser for å lese om våre garantier.  Mistenker du at det er mangel ved et produkt du har mottatt ønsker vi at du logger inn på «Min Side» og søker opp din ordre via «Retur». Ytterligere instruksjoner vil komme pr. e-post om hvordan du skal gå videre med din returforespørsel innen du sender varen(e) til oss.

Du kan også sende oss e-post på kundeservice@mizuno.no og beskrive hva som er galt med produktet, når produktet er kjøpt, kundenummer/ordrenummer og sende oss gjerne bilde på feilen, så vil vi sende deg ytterligere instruksjoner per e-post.

MIZUNO har dessverre ikke mulighet til å ta imot retur på sports BH, undertøy og sokker grunnet hygieniske årsaker.

Trenger du hjelp? kontakt oss på kundeservice@mizuno.no så vil vi hjelpe deg.

Retur og reklamasjons forespørsler må registreres på  "Min Side" 

Adresse for retur/reklamasjon:

Mizuno Norge AS
c/o Scan Trade AS
Vigeland Brugs veg 6
4708 VENNESLA

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.